پرمخاطب

پرمخاطب ترین رسانه ها (اخبار،عکس ها،داستان هاو طنزها و...)

پرمخاطب ترین رسانه ها (اخبار،عکس ها،داستان هاو طنزها و...)

در کانال پر مخاطب عضو شوید:
http://telegram.me/pormokhatab

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

داشتن خواب راحت , راه حلهای برای خواب راحت

برای داشتن خواب راحت نگرانی های خود را از سر دور کنید


اگر برای شما بی‌خوابی یک مشکل مزمن است، همه‌ی کارشناسان توصیه می‌کنند که به دکتر مراجعه کنید؛یک خواب بد می‌تواند روی تمام روز شما تاثیر منفی بگذارد و این شاید بیشتر از بیماری‌های ساده بر روی سلامت زندگی شما تاثیر منفی بگذارد.
تحقیقات نشان می‌دهد که به طور مداوم از خواب خوب محروم بودن، شما را گنگ، تحریک پذیر، پریشان و ناراحت می‌سازد. و به تدریج موجب مشکلات جدی تری می‌شود.

برای کمک به کسانی که شب‌ها تا دیر وقت بیدار می‌مانند، بهترین شیوه‌های خواب خوب را که کارشناسان آن را "بهداشت خواب” می‌نامند جمع آوری کرده‌ایم.

 

۱. سر وقت به اتاق خواب بروید.
هر شب همان کارهای آرامش بخش قبل از خواب را انجام دهید و ذهن و بدن خود را با کارهایی مانند خواندن عمیق یک کتاب آماده رفتن به رختخواب کنید.

 

۲. اتاق خواب خود را برای حداکثر بهره‌وری از خواب آماده کنید.
شما باید دمای اتاق خود را بین ۱۸ تا ۲۰ و همچنین تاریک نگه دارید و برای جلوگیری از ورود نور پرده‌ها را بکشید.

 

۳. از تلفن خود به عنوان یک ساعت زنگ‌دار استفاده نکنید.
بسیاری از ما به گوشی خود برای از خواب بیدار شدن تکیه می‌کنیم، تنها مشکل این است که اگر شما نمی توانید به خواب بروید، با گوشی خود را مشغول می‌کنید که باعث می‌شود فرایند خوابیدن شما طولانی‌تر شود.

اتاق خواب شما فقط باید برای خواب باشد و نه چیز دیگری. هیچ بهانه‌ی دیگری وجود ندارد. اگر از تلفن همراه خود به عنوان ساعت زنگ‌دار استفاده می‌کنید پس این مشکل را با خرید یک ساعت حل کنید.

 

۴. تمرین تنفس عمیق داشته باشید.
کمی توجه به تنفس عمیق به بدن می‌گوید که وقت استراحت است. در "دم "، هوای تازه‌ای که به ریه‌ها وارد می شود، در سراسر بدن شما سفر می‌کند و تمام سلول‌ها را پاکسازی می‌کند.و در "بازدم”، تمام سموم و حالت منفی به صورت امن در اتمسفر خارج می شوند.تمرکز بر دم و بازدم ثابت و آرام، احساس راحتی و آرامش را تضمین می‌کند. اما این آرامش با اولین باری که آن را امتحان کنید اتفاق نخواهد افتاد. این یک تمرین مداوم است، بنابراین شما نیاز به تمرین آن برای داشتن بهترین اثر دارید.تا وقتی که احساس می‌کنید که بدن شما بهتر شده است آن را ادامه دهید.

 

۵. عضلات انگشت پای خود را شل کنید.
برای آزاد کردن تنشی که در عضلات و تاندونهای شما ایجاد شده است، از "آرام سازی پیشرونده عضلانی” زمانی که شما در رختخواب دراز کشیده‌اید استفاده کنید.
این کار بسیار ساده است، انگشت خود را بکشید و سپس رها کنید، سپس حرکت را بر روی انگشت دیگر انجام دهید. یا می‌توانید انگشتان پای خود را برای هفت بار خم کنید و سپس آزاد کنید.

 

۶. فکر خود را با یک تمرین ذهنی مشغول کنید.
سعی کنید عدد ۱۰۰ را به صورت معکوس بشمارید یا همان شمارش معکوس را به صورت کم کردن ۳ عدد در هر بار استفاده کنید.
ریتم شمارش می‌تواند شما را در حالت خواب‌آلود قرار دهد در شمارش با کم کردن ۳ عدد در هر بار مقدار کمی چالش برای ذهن شما ایجاد می‌شود که نیازمند توجه بیشتری است و می‌تواند یک تاثیر مثبت خارج از برنامه بر روی مغز شما هم داشته باشد.

 

۷. از تخت خواب خارج شوید
بعد از ۳۰ دقیقه دراز کشیدن در تخت خواب، شما باید از آن جا بلند شوید. در واقع شما باید بدن خود را به خواب در رختخواب آموزش دهید. بنابراین موبایل خود را کنار بگذارید و کاری آرام، مانند خواندن کتاب، گوش دادن به موسیقی و یا حتی شستن ظروف را انجام دهید.

 

۸. نگرانی را از سر خود دور کنید.
اگر ذهن شما درباره آنچه که ممکن است فردا، هفته آینده و یا سال آینده رخ دهد، درگیر است، آن را کنار بگذارید.
سعی کنید تمام نگرانی‌های خود را بر روی یک تکه کاغذ بنویسید تا آن را از سر خود بیرون کنید، این کار یک رویکرد بسیار عالی برای تسکین اضطراب است.

 

۹. ساعت زنگ‌دار را از خود دور کنید
یکی از بدترین قسمت‌های بی‌خوابی آگاهی از این است که خواب شما کافی نمی‌باشد.برای جلوگیری از آن ساعت را از خود دور کنید تا مجبور نباشید هر لحظه به آن نگاه کنید.

 

۱۰. سعی کنید یک تجربه زیبا را تجسم کنید
اگر فکر شما درگیر چیزی است که امروز اتفاق افتاده است، ذهن خود را به چیز دیگری مشغول کنید.
فکر خود را با چیزهایی که دوست دارید، مانند تعطیلات مورد علاقه درگیر کنید.

 

۱۱. به اندازه کافی در طول روز ورزش کنید
اگر شما در طول روز هیچ کاری انجام نداده باشید، بدن شما احساس نیاز به استراحت کمتری دارد. هرچه در طول روز فعال‌تر باشید خواب راحت‌تری دارید.

 

۱۲. بالش بهتری انتخاب کنید
پژوهش‌ها نشان داده است که یک بالش متوسط ​​بهترین تاثیر مثبت را در خواب ایفا می‌کند. چون که بالش‌ها باید سر و گردن شما را حمایت کنند.
همچنین، اگر شما نگران آلرژی هستید، یک بالش غیر آلرژی زا را انتخاب کنید.

 

۱۳. به دکتر مراجعه کنید
اگر برای شما بی‌خوابی یک مشکل مزمن است، همه‌ی کارشناسان توصیه می‌کنند که به دکتر مراجعه کنید؛یک خواب بد می‌تواند روی تمام روز شما تاثیر منفی بگذارد و این شاید بیشتر از بیماری‌های ساده بر روی سلامت زندگی شما تاثیر منفی بگذارد.
منبع:healthmag.ir


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۹
iman irani

دانلود فیلم من سالوادور نیستم با کیفیت عالی و پایین

دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم با لینک مستقیم 

دانلود فیلم من سالوادور نیستم

دانلود فیلم من سالوادور نیستم

مشخصات فیلم :
تهیه کننده:منصور سهراب پور , امیر پروین حسینی
کارگردان: منوچهر هادی
موضوع: کمدی
سال تولید: 1394
انتشار: 1394
مدت زمان: 90 دقیقه
نوع فیلم: سینمایی
مخاطب: بزرگسال
محصول ایران

دانلود فیلم من سالوادور نیستم

لیست بازیگران :
رضا عطاران , یکتا ناصر , مهدی محرابی , کارول ویدونی , بری فیوکا , سوگل محرابی , ژیلا صادقی , با حضور ریوالدو فوتبالیست مشهور برزیلی

خلاصه داستان :

من سالوادور نیستم ناصر و خانواده‌اش به واسطه آژانس تعطیلات رویایی برای سفری سیاحتی به برزیل دعوت می‌شوند، آنجل دختری برزیلی، او را با نامزد سابق خود اشتباه گرفته است و …

سایر عوامل :

نویسنده: رضا مقصودی , مدیر فیلمبرداری: ابراهیم غفوری , تدوین: حسن ایوبی , مدیر تولید: ناصر ریحان صفت , طراح صحنه و لباس: محسن غلامی , طراح چهره پردازی: امید گل زاده، آرزو حلاجی , دستیار کارگردان و برنامه ریز: علیرضا شمس شریفی , مشاور رسانه ای: مهسا همتی
پخش:رسانه فیلمسازان



دانلود با حجم 640 مگابایت


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۹
iman irani



نام اثر: 50 کیلو آلبالو

کیفیت: HD 720 – عالی

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

موضوع: طنز

کارگردان: مانی حقیقی

تهیه کنندگان : مصطفی شایسته ، محمد شایسته

نویسنده: فرهاد توحیدی ، مانی حقیقی

بازیگران: ساعد سهیلی ، هستی مهدوی ، پژمان جمشیدی ، آزاده صمدی ، علی صادقی ، فرهاد آییش ، بهنوش بختیاری ، امید روحانی ، هادی کاظمی ، داریوش اسدزاده ،سروش صحت ، مهران غفوریان ، ویشکا آسایش ، سیامک انصاری و مانی حقیقی

سال تولید: 1394

مدت زمان: – دقیقه

.

خلاصه داستان: داستان فیلم 50 کیلو آلبالو ، داستان “پنجاه کیلو البالو” از مجلس عروسی مرجان آغاز میشود. در میانه های عروسی ماموران برای دستگیری دامادخلافکار وارد می شوند و میهمانان هم فرار می کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آیدا می شود و اتفاقات ناخواسته ای برای آنها می افتد و …


لینک دانلود به زودی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۶
iman irani

شهرزاد رفعتی ثروتمندترین زن ایرانی که ثروتش را از اینترنت به دست آورده است. او ساکن ونکوور کاناداست و ۳۴ سال دارد. شهرزاد رفعتی مدیر عامل کمپانی BroadboandTV است، او در رتبه ۳۷ از ۱۰۰ خلاق برتر سال ۲۰۱۱ مجله فست کمپانی قرار گرفت.

شهرزاد رفعتی , ثروتمندترین زن ایرانی

این زن پولدار ایرانی در سال ۲۰۰۰ از ایران به کانادا مهاجرت کرد و در آنجا در دانشگاه بریتیش کلمبیا مشغول به تحصیل در رشته علوم رایانه شد و پس از آن در سال ۲۰۰۵ شرکت BroadboandTV را تأسیس کرد. او موفق شد در مدت کوتاه ۳ سال با ارائه دهندگان محتویات چندرسانه‌ای شریک شود و به تغییر مفهوم ارتباط میان سارقان اینترنتی محتواهای اینترنتی و ارائه دهندگان این محصولات دست یابد.

قدم بعدی این شرکت ارائه نرم افزارهای جانبی تلفن‌های همراه هوشمند در زمینه محتوای ویدئویی است.

شهرزاد رفعتی , ثروتمندترین زن ایرانی

در الگوریتم ارائه شده توسط شهرزاد رفعتی نه تنها وب سایت‌های بزرگی چون یوتیوب بلکه کل وب برای یافتن ویدئوهای بدون حق کپی رایت جستجو می‌شود و پس از یافتن این ویدئوها شرکت BroadbandTV یک آگهی به آن‌ها اضافه کرده و درامد حاصل از این تبلیغ را با تولید کنندگان این آثار تقسیم می‌کند.

شهرزاد رفعتی , ثروتمندترین زن ایرانی

خانم رفعتی از سوی رسانه‌های جمعی کانادا به عنوان یکی از ۵ مدیر برگزیده در زمینه مدیران شرکت‌های رسانه ای کانادا اعلام شده است. او به هر دو زبان فرانسوی و انگلیسی که زبان‌های رسمی کانادا هستند مسلط است. امروزه این زن خلاق و پولدار ایرانی برای سخنرانی در بسیاری از سمینارها و گرد هم‌آیی‌های تجاری در زمینه رسانه‌های پیشرفته دعوت می‌شود.

شهرزاد رفعتی , ثروتمندترین زن ایرانی

BroadbandTV یک شرکت رسانه ای فناوری است که با اپراتورهای شبکه و فعالان تبلیغات همکاری می‌کند و در عرصه بهینه‌سازی و توزیع محتواهای ویدیویی از راه اینترنت پروتکل (IP) و شبکه‌های بی‌سیم و موبایل فعالیت دارد.

 

منبع: momtaznews.com


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۸
iman irani


طالع بینی شخصیت, طالع بینی ژاپنی

طالع بینی ژاپنی


روزی پرنده ای آبی رنگ ناگهان از پنجره وارد اتاق شما میشود و در آنجا به دام می افتد. چیزی در این پرنده شما را به خود جذب میکند و تصمیم میگیرید آن را نگه دارید. اما روز بعد در عین شگفتی متوجه میشید رنگ پرنده از آبی به زرد تغییر کرده است. این پرنده استثنایی دوباره تغییر رنگ می دهد و در صبح روز سوم به رنگ قرمز روشن در می اید و در روز چهارم سیاه رنگ است.
روز پنجم است. وقتی از خواب برمی خیزید این پرنده چه رنگی است؟

 

1.  پرنده تغییر رنگ نمی دهد و سیاه باقی می ماند.
2. پرنده به رنگ آبی که در ابتدا داشت باز میگردد.
3. پرنده سفید می شود.
4. پرنده طلایی می شود.
جواب ها باید در همین 4 جواب بالا جستجو بشه و رنگ های دیگه مثل سبز ، بنفش ، زرد و بی رنگ مد نظر نیست.
 

 ♦

 ♦

 ♦

 ♦

 ♦

 ♦

 ♦

 ♦

پرنده ای که در اتاق شما بدام افتاد ، نماد خوشبختی است ، اما ناگهان تغییر رنگ داد و در شما دلهره و اضطرابی نسبت به ناپایداری خوشی و شادمانی بوجود آورد. عکس العمل شما در این وضعیت نشان دهنده ی پاسخ شما به مشکلات و بلاتکلیفی ها در زندگی واقعی است


1. کسانی که گفتند پرنده سیاه باقی میماند دیدگاهیی بدبینانه دارند.
آیا شما باور دارید اوضاع هیچ وقت بهبود نمی یابد؟
به یاد داشته باشید همیشه پایان شبه سیه سپید است.

 

2. کسانی که گفتند پرنده دوباره آبی میشود خوش بین و همل گرا هستند.
شما باور دارید زندگی ترکیبی از خوب و بد است و مقابله کردن و سرسختی نشان دادن در برابر این واقعیت سودمند نیست. مشقات و ناملایمات را با خونسردی می پذیرید و اجازه می دهید زندگی روال طبیعی خود را طی کند. این دیدگاه باعث میشود از تلاطم ناملایمات و سختیها با موفقیت بیرون آیید.

 

3.  کسانی که گفتند پرنده سفید میشود در برابر فشارهای زندگی مصمم و خونسردند.
شما در زمان بحران وقت خود را در تردید و دودلی تلف نمی کنید اگر وضعیت بغرنج شود ترجیح میدهید جلوی ضرر را بگیرید و به دنبال راه دیگری برای رسیدن به هدفتان می گردید و در غم و اندوه گرفتار نمی شوید. این روش محتاطانه بدین معنی است که اوضاع بطور طبیعی بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت.

 

4.  کسانی که گفتند پرنده طلایی میشود ، بی باک و نترس هستند.
شما معنی بحران را نمیدانید برای شما هر بحرانی ، یک فرصت است. این جمله ناپلئون که گفته است «غیر ممکن ... ، این واژه فرانسوی نیست » درمورد شما صدق میکند. اما مواظب باشید این اعتماد به نفس زیاد ، مرز بین شجاعت و حماقت را از بین نبرد.

منبع: بیتوته


beytoote.com



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۰
iman irani


کف بینی و خط سر, فال و طالع بینی

کف بینی و خط سر

خط سر یا خط نیروهای ذهنی ، مهمترین خط در کف بینی است و نحوه قرار گرفتن این خط در روی هر دو دست مهم و تعیین کننده میباشد و به طور کلی خط سر در روی دست راست ویژگی تربیتی را در شخص مشخص میکند.

 

کف بینان متقعدند اگر وضعیت و نحوه قرار گرفتن این خط در روی دست چپ و دست راست باشد این شخص دوران اولیه زندگی خود را بدون مشکل و گرفتاری طی کرده و نیروهای مغزی او به گونه طبیعی رشد یافته اند .

 

چنانچه خط سر در دست چپ یا دست راست نازک یا کلفت ، پر رنگ یا کم رنگ باشد ، آنگاه کف بینان معنای مختلفی را برای آن قائل میشوند ، همین طور اگر این خط کاملاً صاف باشد یا در دو انتهای ان خمیدگی داشته باشد باز هم اطلاعات متفاوتی را در مورد شخص بازگو میکند.

 

کف بینی و خط سر, فال و طالع بینی

 

همانطور که در شکل بالا مشاهده میکنید خط سر ممکن است در یکی از این سه حالت باشد
الف » خط زندگی را قطع کرده باشد (خط شماره 1 )
 ب » بر خط زندگی مماس شده باشد (خط شماره 2 )
 پ » با خط زندگی فاصله داشته باشد (خط شماره 3 )
 

اگر خط سر در کف دست کسی به حالت الف باشد : یعنی خط زندگی را قطع کرده باشد نشانگر آن است که این شخص آدمی ترسو و محافظه کار است ، صاحب این دست همچنین ممکن است فردی بسیار حساس و زود رنج باشد که خیلی زود به خشم می آید و عصبی میشود .

 

چنانچه سمت چپ این خط به طرف مچ دست متمایل شده باشد این فرد به مرور زمان آدمی عصبی تر و حساس تر میشود ولی اگر این خط از سمت چپ همانطور مستقیم جلو رفته باشد و به طرف مچ دست متمایل نشده باشد بیانگر آن است که فرد مورد نظر به مرور زمان آرامتر شده و میتواند احساسات و عواطف خود را بهتر کنترل کند .

 

اگر خط سر در کف دست کسی به حالت ب باشد : یعنی ابتدای آن بر خط زندگی مماس شده باشد نشانگر آن است که شخص از اعتماد به نفس ضعیفی در زندگی برخوردار است و دچار نوعی عقده خود حقارت است.

 

چنین خط سرهایی همچنین برخی اوقات نشانگر افراد عاطفی و بسیار احساساتی است ؛ چنین خط هایی عمدتاً متعلق به آدمهای هنرمند است که از روحیه ای لطیف و ظریف برخوردارند.

 

خط سر مماس بر خط زندگی اگر در دست چپ  متمایل به مچ دست شود نشانگر آن است که در آینده این خصوصیت رفتاری فرد تشدید میشود و ممکن است به اعتیاد روی بیاورد ولی اگر خط سر همان طور مستقیم پیش رفته باشد بیانگر آن است که این فرد به مرور زمان از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار شده و بر احساسات خود کنترل بیشتری خواهد داشت .

 

اگر خط سر در کف دست فرد به حالت پ باشد : یعنی با خط زندگی فاصله داشته باشد بیانگر آن است که وی شخصیتی قائم به ذات و مستقل دارد و از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است و هر هدفی را که در زندگی اتحاذ میکند و با جسارت در راه دستیابی به آن میکوشد .

 

حال اگر این خط سر از سمت چپ به طرف پایین ، مچ دست متمایل شده باشد بیانگر آن است که خصوصیت مزبور در فرد از استحکام برخوردار نیست و فقط در برخی مواقع دارای جسارت فکر و اعتماد بنفس قوی است و دارای عملکرد اجتماعی خوبی میباشد .

 

اما اگر این خط سر به طور مستقیم جلو رفته باشد و به بالا یا پایین منحرف نشده باشد بیانگر آن است که خصوصیت مزبور به مقدار زیاد در فرد وجود دارد و به مرور زمان تقویت نیز خواهد شد .

 

کف بینی و خط سر, فال و طالع بینی

 

همچنین باید دانست که چنانچه انتهای سمت راست خط سر از خط زندگی کاملاً فاصله گرفته باشد بیانگر آن است که فرد مورد نظر با محافظه کاری و احتیاط بیگانه است و در همه امور زندگی خود دست به ریسک و خطر میزند و با شجاعتی بسیار خواسته های خود را دنبال میکند و فردی بسیار جاه طلب بوده  و با شور و هیجان جلو میرود .
منبع:falgoo.net


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۸
iman irani

برای شما هم پیش آمده که بعضی وقتها پیامی دریافت کنید و کنجکاو باشید که همان موقع آن را بخوانید ولی موقیت پاسخ گویی را نداشته باشید؟اگر شما هم دوست دارید این پیام هار اب خوانید و در فرصت مناسب پاسخگو باشید پس مثل یک روح وارد تلگرام شوید

روش اول :

شما میتوانید اپلیکیشن mobogeram را دانلود کنید و سپس نصب کنید و وقتی شخصی به شما پیام میدهد متوجه نمیشود که پیام شما خوانده شده یا نه

برای خرید و دانلود به کافه بازار مراجعه کنید.

و یا از لینک زیر دانلود نمایید:

mobogeram

بعد از تهیه این اپلیکیشن برای کار با اون از راهنمای زیر کمک بگیرید :

اگر در تلگرام میخوایین پیام شخصی و بخونین بدون اینکه طرف بفهمه ( دو تیک در زیر هر پیغام به معنای خوانده شدن آن توسط فرد است )

در صورتی که شما نمیخوایین شخص مقابل از خوانده شدن پیغام توسط شما مطلع بشه و بدون نمایش دو تیک پیام رو بخونین باید یکی از دو روش زیر رو استفاده کنید

ابتدا به Setting و سپس Notification and Sounds بروید

و روی Popup Notification کلیک کنید

 

 

در این بخش یکی از گزینه های Only Screen On یا Always show popup را فعال کنید.

 

کار تمام است از این به بعد اگر کسی برایتان پیام ارسال کرد بر روی گوشی پنجره پاپ آپی نمایش داده میشود که میتوانید براحتی پیغام را ببینید و تا زمانی که جوابی برای آن ارسال نکنید دو تیک دریافت و خوانده شدن پیغام در تلگرام طرف نمایش داده نمیشود و اون فکر میکنه که اصلا شما پیامش را نخوندی.

یه روش خیلی راحتتر هست که مربوط به نرم افزار موبوگرام که یه قابلیت حالت مخفی داره که که در بالای صفحه اگه فعال کنین کاملا مخفیانه در تلگرام هستین و پیامهارو میخونین بدون اینکه دو تیک زده بشه

روش دوم :

وقتی شخصی به شما پیام میدهد شما باید اینترنت را قطع کرده و تلگرام خود را باز کنید پیام را خوانده ، و سپس پیام های فرستنده را پاک کنید ، تلگرام را کامل بسته و اینترنت خود را وصل کنید.

در این صورت تیک دوم برای طرف مقابل خورده نمیشود و متوجه خواندن پیام هایش توسط شما نخواهد شد.

منبع : http://sitesazberoz.ir


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۷
iman irani

 قمصر کاشان
مراسم گلابگیری,قمصر,نیاسر

  عجیب است که زیباترین گل‎ها و خوشبوترین گلاب‎های کشور چهار فصل ما از دل کویری چنین خشک بیرون می‎آید. کاشان شهری در 240 کیلومتری تهران، در استان اصفهان، میان کوه‎های کرکس و در کویر مرکزی ایران قرار گرفته و آب و هوایی گرم و بیابانی و خشک دارد.


با این حال این مطلب درباره کاشان، خانه‎های دیدنی و قدیمی آن، تپه‎های باستانی سیلک و باغ فین نیست، بلکه مربوط به مراسمی قدیمی و دیدنی به نام گلابگیران است.


دو شهر قمصر و نیاسر از اواسط اردیبهشت بمدت دو تا سه هفته میزبان مهمانانی هستند که برای حضور در مراسم گلابگیری به این شهرها سفر می‎کنند. این دو شهر پر از باغ‎های گل‎‌محمدی و جویبارهای زلالی هستند که لطف شهر را برای کسانی که پس از طی کویر به شهر رسیده‎اند دوچندان می‎کند.


گل‎محمدی که در کاشان و اطراف آن کشت می‎شود، از نوع Rosaceus هستند. در زمان گلابگیری در طول روز هوا گرم، اما هنگام غروب و شب هوا سرد می‎شود. بهتر است در گشتی که به این مناطق دارید کفشی سبک و راحت انتخاب کنید و از ریختن زباله خصوصا ظروف یکبار مصرف در محل خودداری کنید.


کاشت گل‎محمدی در ایران قدمتی حدود 7 هزار ساله دارد و مراسم گلابگیری آیینی 1000 ساله است که در طول زمان تغییراتی بسیار جزیی داشته است. گلاب قمصر که از نظر مرغوبیت بهترین گلاب جهان بشمار می‎رود، از نظر مذهبی نیز دارای ارج و قرب است. علاوه بر آنکه برای معطر کردن فضاهای مذهبی بکار می‎رود، هر ساله در تاریخ 9 ذی‎الحجه خانه خدا توسط این گلاب ناب شسته می‎شود.


هرچند در دنیا قمصر را بعنوان مهد مرغوب‎ترین گلاب می‎شناسند، اما گلاب ناب در روستاهای ون، سار، سده و وادقان که کمتر شناخته شده و توریستی هستند تهیه می‎شود. دراین روستاها که در مناطقی کوهستانی‎تر نسبت به قمصر و نیاسر قرار دارند، گل‎ها دیرتر شکوفا می‎شوند و گلاب غلیظ تری در آنها تهیه می‎شود.


مرغوب‌ترین گلاب در این منطقه مربوط به روستای وادقان و ون است که در 50 کیلومتری شمال کاشان، در مرز استان‌های قم ، اصفهان و مرکزی قرار دارند. علاوه بر گلاب سایر عرقیجات و کتیرای مرغوبی نیز در این روستاها بدست می‎آید.

 

 قمصر کاشان
مراسم گلابگیری,قمصر,نیاسر

 
فرآیند گلابگیری به این شکل است که دیگ‌های بزرگ را پر از گلبرگ‌های گل محمدی و آب کرده روی تل هیزم می‌گذارند و گلاب را با تقطیر بدست می‌آورند. پیش از این برای مراسم گلابگیری دیگ مخصوص و گل‌های محمدی را کنار رودخانه‌ها می‌بردند و ضمن خواندن ادعیه مذهبی مراسم را انجام می‌دادند.


سالیانه حدود 2 میلیون نفر از مراسم گلابگیران کاشان، قمصر، نیاسرو برزک دیدن می‎کنند. قمصر، نیاسر و برزک که مهمترین قطب‎های گلابگیری ایران هستند، ازنظر جغرافیایی نیز جالب توجه هستند و در فاصله کوتاهی از کوهستان و کویر واقع شده‌اند و آب و هوای آنها نیز از کاشان لطیف تر و ملایم‌تر است.


قمصر
قمصر در فاصله 30 کیلومتری از جنوب کاشان قرار دارد. بهترین زمان برای حضور در مراسم گلابگیری قمصر ساعات اولیه روز ، یعنی زمانی که هنوز آفتاب کاملا گرم نشده است، گل هایی که در ساعات پیش از طلوع چیده شده اند تازه ترند و طبیعتا گلاب بهتری از آنها به دست می‌آید.


در شهر که پر از باغ گل است، امکان دیدن مراسم گلابگیری برای گردشگران مهیاست، مردم قمصر، مردمی مهماندوست و خونگرم و با حوصله هستند و به گونه‌ای فرایند تهیه گلاب را توضیح می‌دهند که گویی از تکرار این توضیحات خودشان لذت بیشتری می‎برند تا مخاطب. غیر از دیدن مراسم گلابگیری و طبیعت زیبای قمصر بازدید از امامزاده پیر داوود که بنایی متعلق به دوره آل بویه است و گنبد مخروطی و فیروزه‌ای رنگ جالبی دارد خالی از لطف نیست.

 

  قمصر کاشان
مراسم گلابگیری,قمصر,نیاسر

 نیاسر
که به کهن باغشهر ایران معروف و در 30 کیلومتری غربی کاشان واقع است، در دید اول چیزی بیشتر از قمصر به گردشگر ارائه نمی‌دهد.کافی است کمی از شهر فاصله بگیرید و به ارتفاعات مجاور بروید تا با دیدن زیبایی‎‌های طبیعی به ویژه آبشار معروف نیاسر، متوجه شوید که سفری که تا اینجا داشتید بدون دیدن نیاسر بخش مهمی کم داشته است.


 چهارطاقی نیاسر
این بنای چهارطاقی روی تپه‌های غرب نیاسر، که بطور قطع در شکل فعلی در زمان ساسانی ساخته شده، احتمالا بنایی اشکانی است که بعدها مرمت شده است. این بنا، ساختمانی چند منظوره است که هم کاربرد مذهبی داشته و بعنوان یک آتشکده مورد استفاده قرار می‌گرفته و هم بعنوان یک رصد خانه و حتی محلی برای اندازه گیری سایه خورشید برای تنظیم تقویم نیز بوده است.


آتشکده که به احتمال زیاد به دستور اردشیر بابکان ساخته شده، بنایی ذوزنقه ای شکل با دیوارهایی به طول 12 متر و دارای قوس و گنبد ساسانی است.


غار رئیس نیاسر
یک غار انسان ساخت باستانی با طول حدودا 100 متر است. ارتفاع غار در دهانه آن یک متر و نیم است که به تدریج از ارتفاع آن کاسته می‎شود. غار که بقولی در زمان اشکانی و بقولی دیگر در دوره ساسانی کنده شده، در ابتدا کاربردی مسکونی داشته هرچند در مراحل بعدی تبدیل به پرستش گاه و حتی در برهه ای پناهگاه شده است. همانطور که گفته شد هر چه به سمت انتهای غار پیش می‌رویم از ارتفاع آن کاسته شده و دالان تنگ تر و کوتاه تر می‌شود، تا جاییکه 20 متر انتهایی آن به سادگی قابل پیمایش نیست و حتی ایستاده نمی‌توان از آن گذر کرد.


در ساختن این غار جز مصالح طبیعی از چیز دیگری استفاده نشده، اکنون اطراف غار پارکی ایجاد شده‎است، جویباری که از کنار چارطاقی سرچشمه می‎گیرد در امتداد، از کنار غار می‎گذرد و منظره‎ای زیبا ایجاد می‎کند. اگر تا به حال مراسم گلابگیران را از نزدیک مشاهده نکرده‎اید در فرصت باقیمانده زمانی برای یک سفر به کاشان و اطراف آن ایجاد کنید، اگر پیش از این مراسم را دیده‎اید نیز نیازی به توصیه مجدد نیست.

 

  قمصر کاشان
مراسم گلابگیری,قمصر,نیاسر

چطور برویم؟
اتوبان تهران به اصفهان، کاشان و اطراف را تبدیل به مقصدی سهل الوصول کرده که می‎توان در زمان اندکی از استان‌های مجاور به آن رسید. اگر وسیله شخصی ندارید یا با تور به این سفر نمی‌روید، می‌توانید ازطریق ترمینال جنوب با اتوبوس راهی شوید. مسیرپیش روی تان مسیری 246 کیلومتری، حدودا 2 تا 3 ساعته در امتداد کویر است.


بعد از طی راهی 130 کیلومتری به قم می‌رسید، از قم دو راه در پیش دارید: یا از طریق اتوبان پس از دوساعت رانندگی و طی مسیری 102 کیلومتری به کاشان می‌رسید؛ راه دیگر از قم به سمت سلفچگان حرکت کرده پس از 43 کیلومتر، به سه را ه سلفچگان می‌رسید و به سمت اصفهان ادامه مسیر می‎دهید. بعد از 62 کیلومتر به دلیجان، و با ادامه مسیر 80 کیلومتری به سمت شرق به کاشان می‌رسید.


در این بین بازدید از مشهد اردهال و زیارت امامزاده سلطانعلی بن باقر که مقبره سهراب سپهری نیز در آن واقع است خالی از لطف نیست. مسافرانی که از اصفهان و شهرهای اطراف برای دیدن مراسم گلابگیری به کاشان می آیند هم مسیری راحت تر از اتوبان معروف اصفهان به قم ندارند.


از استان لرستان هم با رساندن خودتان به الیگودرز و پس از آن خمین و محلات به دلیجان می رسید و پس از آن مشهد اردهال و کاشان را در پیش رو خواهید داشت. برای رفتن به قمصر باید از کاشان به سمت جنوب حرکت کنید و پس از طی 30 کیلومتر به قمصر برسیم. در صورتیکه اتومبیل شخصی ندارید از کاشان هم تاکسی سواری و هم مینی بوس به مقصد قمصر وجود دارد.


برای رفتن به نیاسر از قمصر چاره‎ای ندارید جز آنکه به کاشان برگردید و 30 کیلومتر دیگر به سمت غرب بروید. برای اقامت می‎توانید در هتل قمصر بمانید هرچند که مردم محلی قمصر که مردمانی خونگرم و مهمان نواز هستند هم اتاق‎هایی را در اختیار مسافران قرار می‎دهند.


هتل سبز نیاسر نیز در صورتیکه مایلید در نیاسر اقامت کنید گزینه خوبی به شمار می‌رود. برخلاف قمصر، در نیاسر با فراوانی اتاق‎های اجاره‎ای مواجه نمی‎شوید پس بهتر است که با توجه به ازدحام بازدیدکنندگان، از قبل در یکی از مراکز اقامتی کاشان یا قمصر اتاقی را رزرو کنید یا در صورتیکه که مبداء تان فاصله چندان زیادی از کاشان ندارد، سفر خود را بدون اقامت شبانگاهی به اتمام برسانید.


منابع:
 خبرگزاری میراث فرهنگی
tebyan.net


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۶
iman irani

جملات کوتاه طنز 

 

ﻣـــن ﺩﺭ ﺗﻼﺷـــــم ﮐﻪ ﻓﺎﺻــﻠﻪ آشپزخونه ﺗﺎ ﺍﺗﺎﻗـــمو ﺗــــﻠﻪ ﮐﺎﺑـــــﯿﻦ ﺑﺰﻧــم...

.

.

ﺑﻌــﺪ ﯾﻪ ﺳــــﺮﯾﺎ ﻭﺍﺳــﻪ عکس پروفایلﺷـــﻮﻥ ﭘــﺎ ﻣﯿﺸﻦ ﻣﯿــﺮﻥ ﺁﺗـــــلیه

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦
 

 یه دور قبل از عید که هوا گرم میشه جو گیر میشیم کل بخارى ها رو جمع میکنیم و درا رو هم باز میکنیم

.

یه هفته بعد باز سرد میشه همه رو میاریم وصل میکنیم باز .
شما هم اینجورید؟

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار لاین و وایبر ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

سر کلاس عربی 
آقای معلم :
اگه ببینم کسی سر کلاس من فارسی صحبت کنه باید بره بیرون
من به دوستم :
الخودکار المشکی الداری ؟
دوستم : البله الدارم ، البفرمایید !!!
نیمکت بغلی : الـــخخخخخخخ
کلاس : الــــخخخخخخخخخخخخ
معلم: الکصافطان

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ کانال طنز تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

یه سوال درباره ی ازدواج داشتم !!

.

.

.

خرید مودم وای فای با خانواده عروسه یا داماد ؟؟؟

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جملات کوتاه طنز ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

یارو رفیقش مرد! سر قبرش خرما گذاشت.
 رفت نیم ساعت بعد اومد دید بشقاب خالیه! 
رو قبرش میزنه و میگه: 
اگه گشنه ای برات فلافل بگیرم……!!!

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای جدید و خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

از صدای سخن بمب ندیدم خوش‌تر

.

.

یک عاشقانه داعشی

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ مطالب طنز و خنده دار در تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

امروز پنج جا رفتیم عید دیدنى و چهار سرى هم مهمون داشتیم،
به عبارتى تا این ساعت ٥-٤ جلوئیم. 
اگه تا ١٢ خوب دفاع کنیم روز اولو برنده تموم میکنیم.

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

عید را چگونه گذراندید ؟

.

.

به نام خدا
سواحل تلگرام

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای جدید و خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

شما یادتون نمیاد قدیما که این‌جوری نبود! 
عید 13-14 روز طول می‌کشید نه مثل حالا که نیم ساعت بعد از سال تحویل انگار غروب سیزده بدره

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ مطالب طنز و خنده دار در تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

تو فامیل خودمون من نقش مهران غفوریان دارم،
 حرف میزنم بقیه می خندن...

.

.

اما تو فامیل زنم شکل دکتر الهی قمشه ای خودمو جا زدم

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

خدایا این مهمونا حبیب های شمان؟

پس چرا مثل مغول ها به آجیلای ما حمله کردن !

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

زنه به شوهرش میگه :
از حاج رحمان یاد بگیر، از بس زنشو دوست داره ؛ بعد از فوت زنش مسجد ساخت به نام زنش ..
شوهره میگه :
عزیزم منم زمینشو خریدم، آماده‌ست ؛ منتها تاخیر از خودته !!

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار لاین و وایبر ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

نصف ساعتایی که اقایون به اسم "سر کارم" و "باشگاه بودم" میپیچونن،

.

.

اگه واقعی بود، الان ایران هم رتبه اول بدن سازی بود هم اقتصاد و تولید

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای جدید و خنده دار تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

بعضی از اینا که تو گروه هستن مث تخمه کــــــــــدو هستن

صرفا جهت پر کردن پیاله آجیلن و به درد دیگــــــــــه ای نمیخورن

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جوکهای خنده دار ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

اگه کسی بهتون گفت خشگلی
یا داره خرتون میکنی 
یا اینکه منو ندیده 
با منم بحث نکنید

 

♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ جک های تلگرام ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦

 

ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ
ﺩﻭﺳﺘﯽ ﺯﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﻥ

.

.

ﺧﺐ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻋﮑﺲ ﻭﺍﻗﻌﯿﺘﻮ ﺑﺬﺍﺭ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺭﺍﺣﺖ کن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۳
iman irani

تصاویر بازیگران با همسرانشان در جشن حافظ

عکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظشیلا خداداد با همسرش در جشن حافظ

http://cinemapress.ir/d/2016/07/24/4/145354.jpg

مهران غفوریان با همسرش در جشن حافظ

عکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظحدیث فولادوند با همسرش رامبد شکرآبی در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظنفیسه روشن با همسرش در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظنیوشا ضیغمی با همسرش در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظجمشید هاشم پور با همسرش در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظآرام جعفری با همسرش در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظروشنک عجمیان با همسرش در جشن حافظ

عکس بازیگران زن ایرانی در شانزدهمین جشن حافظ 95

مدل لباس الهام حمیدی در جشن حافظ
الهام حمیدی که در اواسط جشن برای اهدای جایزه بهترین بازیگر کمدی زن به روی صحنه آمد به سراغ پوششی چشم‌نواز از تلفیق طرح گل و بته‌جغه رفته است. مانتویی با زمینه روشن که طرح‌های روی آن رنگ و لعاب ویژه‌ای از خود نشان می‌دهد همراه با کیف دستی بزرگ ست شده است.
الهه حصاری در شانزدهمین جشن حافظ
الهه حصاری / در این جشن تا چشم کار می‌کند هنرمندانی می‌بینیم که برای پوشش خود رنگ سفید را به خاطر رسمی‌تر بودنش به هر رنگ دیگری ترجیح داده‌اند. الهه حصاری هم یکی از همان‌هاست که البته ست سفید خود را با کفش‌های لژدار مد امسال و کیفی مستطیلی شکل از برند شنل با رنگ روشن متفاوت کرده است.
توضیح الیکا عبدالرزاقی درباره هزینه گزاف لباس هنرمندان در جشن حافظ
الیکا عبدالرزاقی / سبک متفاوت این لباس بلند با شلواری گشاد و رنگ سفید آن، برای شرکت در یک مراسم رسمی چندان چشم‌نواز نیست. اگرچه الیکا عبدالرزاقی کار طراحی ماریا بشیریان را به تن داشت اما برش‌ها در آن برای این مراسم کمی کسل کننده به نظر می‌رسد.
مدل لباس آزاده صمدی در جشن حافظ
آزاده صمدی / ترکیب رنگ مشکی و سبز برای انتخاب پوششی سنگین و چشم‌نواز بسیار پسندیده است. آزاده صمدی که به سادگی در پوشش و ظاهر معروف است برای حضور در این مراسم لباسی باشکوه از طراح معروف، آنا سانی را بر تن داشت. ترکیبی از پیراهن بلند مشکی و کتی سبز رنگ که با روسری ساتن مشکی در عین سادگی رسمی و زیبا به نظر می‌رسید. اگر چه استفاده او از زیوراآلاتی ظریف و سبک به خوش سلیقگی این هنرمند دامن می‌زد.
آنا نعمتی / برای بازیگری که همیشه برای ظاهر شدن در محافل مختلف خاص می‌پوشد انتخاب لباس و حضور در جشنی سینمایی کار چندان سختی نیست. به تن کردن لباسی سفید و شکیل از مزون زیما (پگاه خسروی) انتخاب هوشمندانه‌ای است که این بازیگر در این جشن داشت. مانتویی مجلل که با نوع بستن این روسری ابریشمین زیبایی این مانتو را دو چندان کرده است.
بهروز افخمی و مرجان شیر محمدی / زوج هنری که همیشه برای حضور در محافل سینمایی رنگ‌های سرد و ساده را ترجیح می‌دهند این بار هم با پوششی ساده و نسبتا نامناسب به ضیافتی رسمی آمده‌اند. این پوشش با این ترکیب رنگ که نمی‌توان نام هنری روی آن گذاشت برای یک جشن زیادی ساده و معمولی است!
پرستو صالحی در جشن حافظ 95
پرستو صالحی / پرستو صالحی هم از سفید پوشان این مراسم بود که طراحی مانتو خود را به آرزو اسکندری سپرد تا با کار کردن پارچه سنتی طرح پروانه جلوه زیباتری به آن داده و تضادی در سادگی آن به وجود بیاورد. البته این کیف کوچک و کفش پاشنه بلند بهترین انتخاب برای همراه شدن با این ست است.
داریوش ارجمند / ارجمند هم که از برگزیدگان این مراسم بزرگ به عنوان بهترین بازیگر مرد بود با انتخاب تیپی نیمه رسمی و تیره رنگ پا به مراسم گذاشت. البته او برخلاف دیگران ست خود را با بستن دستمال گردنی ساده و پوشیدن کفشی نیمه اسپرت کمی متفاوت کرده است.
http://www.parsnaz.ir/images/2016/07/1839134929-parsnaz-ir.jpg
حدیث فولادوند و رامبد شکرابی / این زوج یکی از رسمی‌ترین پوشش‌ها را در این محفل بر تن داشتند. مانتوی بلند صورتی رنگ با رویه بلند و همراهی‌اش با شال حریر و کفش پاشنه بلند برای کشیده‌تر نشان دادن بسیار مناسب و انتخاب خوبی به عنوان پوشش شب است. از طرفی پوشیدن کت و شلواری ساده و تقریبا رسمی رامبد شکرابی هم انتخاب قابل قبولی برای این مراسم است.
سام قریبیان/ خانواده قریبیان برای حضور در این جشن بزرگ سبکی رسمی و کلاسیک را ترجیح داده‌اند و با انتخاب‌های به جا در ترکیب رنگ‌ها موفق و خوش سلیقه عمل کرده‌اند.
سام قریبیان/ خانواده قریبیان برای حضور در این جشن بزرگ سبکی رسمی و کلاسیک را ترجیح داده‌اند و با انتخاب‌های به جا در ترکیب رنگ‌ها موفق و خوش سلیقه عمل کرده‌اند.
سروش صحت / سروش صحت را همه با ست‌های جین و صد در صد اسپرتش می‌شناسند اما او این بار با شکستن قواعد کت و شلوار اسپرت را بر تن کرده تا با پیراهن مردانه سفید رنگش جلوه نیمه رسمی به آن بدهد. این سبک پوشش با در نظر گرفتن سبک و سیاق لباس‌های این هنرمند مناسب به نظر می‌رسد.
سعید راد / اصولا جذایبت‌های ظاهری در کنار پوششی درخور و برازنده است که به چشم می‌آید. سعید راد که به داشتن ظاهری مردانه و سینمایی معروف است با انتخاب لباسی نیمه رسمی و نه چندان مناسب به این محفل پیوست. با اینکه پوشش‌های رسمی و کاملا کلاسیک در مراسم‌های سینمایی‌ما چندان که باید مرسوم نشده است، بهتر بود از کت و شلواری ست و همرنگ به همراه پیراهن رسمی، برای حضور در این مراسم انتخاب می‌کرد.
http://s2.picofile.com/file/8261091692/www_Campec_Ir_jashn_hafez_73.jpg
شراره رخام / رنگ تابستانی و پارچه گلدار پرطرفدار این فصل انتخاب شراره رخام است که با شلواری گشاد و کفش پاشنه‌بلند ست شده است. اگرچه برداشتن کیفی رسمی و کوچک‌تر انتخاب مناسب‌تری برای این سبک پوشش است.
مدل لباس شیلا خداداد در جشن حافظ

شیلا خداداد / مانتو مشکی رنگ همراه زیره آبی رنگ، لباسی است که شیلا خداداد برای حضور در این جشن در نظر گرفته بود. این مانتو بلند که با کیف دستی کوچک هماهنگ شده بود انتخاب ساده و کلاسیک برای جضور در این مراسم بود. اگر چه شاید استفاده از شالی حریر به رنگ مانتو، جلوه زیباتری به این پوشش می‌بخشید.

مدل لباس فاطمه گودرزی در جشن حافظ
فاطمه گودرزی / پوشیدن پانچوهای ساده همراه دامن که در بین خانم‌ها طرفداران زیادی هم دارد، انتخابی است که فاطمه گودرزی برای شرکت در این جشن داشته است. پانچویی ساده که همراهی‌اش با دامنی مشکی رنگ و کیف و کفشی مشکی رنگ زیباترش کرده است. اگرچه آستین‌های این لباس کمی از ارزش‌های آن کاسته است.
عکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظ
کوروش تهامی / انتخابی مناسب برای شرکت در مراسمی رسمی.
مجید و نیکی مظفری / مجید مظفری که به رسم همیشه همراه دخترش پا روی فرش قرمز مراسم‌های مختلف می‌گذارد، مثل خیلی‌های دیگر یک ست رسمی متشکل از کت و شلوار مشکی و پیراهن سفید را برای حضور در این مراسم انتخاب کرده بود. اما از نیکی مظفری بگوییم که برخلاف همیشه این بار به سراغ سبکی متفاوت و هنری از ترکیب پیراهن بلند و کت طراحی شده «سارا جعفریه» از مجموعه «دثار» رفته است. کتی دوخته شده با پارچه‌های سنتی که از نمونه‌های انحصاری این طراح است
http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1395/05/03/13950503132315098202204.jpg
محسن افشانی / ست یکدست مشکی و اسپرت با وجود رسمی بودن و جلوه مناسبش برای این مراسم بیش از اندازه ساده و کسل کننده است. با این وجود این ست با تمام جلوه‌اش نیاز به کتی تک رنگ برای خارج شدن از این یکدستی دارد.
مدل لباس مریم معصومی در جشن حافظ
مریم معصومی / این لباس چشم نواز و متفاوت که جلوه‌اش با این سبک بستن روسری دو چندان شده است.
میلاد کی‌مرام / میلاد کی مرام که اصولا همه نوع تیپی را برای شرکت در مراسم‌های مختلف امتحان می‌کند؛ مثل خیلی‌های دیگر پوشیدن کت و شلوار با پارچه نیمه رسمی را ترجیح داده است. پوششی مردانه که با زدن عینکی از مدل‌های دیور کامل شده است.
لباس متفاوت نفیسه روشن در جشن حافظ 95
http://biafun.com/wp-content/uploads/2016/07/Nafiseh-Roshan-Biafun.com-0.jpg
نفیسه روشن /  طراحی لباس او طرحی کاملا متفاوت برگرفته از برج آزادی تهران میباشد
عکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظ
نیوشا ضیغمی / نیوشا ضیغمی که برای اهدای جایزه به روی سن رفت، مانتویی طراحی و دوخته شده از طراح معروف را بر تن داشت. مانتویی بلند که رنگ و اندازه آن برای لاغر و کشیده نشان دادن انتخاب خوبی را رقم خواهد زد.
http://seemorgh.com/images/content/other/1394/02/1442008017357_nadimi_-5.JPG
ویشکا آسایش / ویشکا آسایش و همسرش برای حضور در این مراسم به پوشیدن لباس‌هایی با سبک ساده و بدون طرح و به رنگ مشکی و خاکستری بسنده کرده تا ست نیمه رسمی برای حضور در جشن حافظ داشته باشند.

 

روشنک عجمیان بازیگر و مجری تلویزیون در جشن حافظ

روشنک عجمیان بازیگر و مجری تلویزیون در جشن حافظ

چهره خندان شبنم فرشادجو

چهره خندان شبنم فرشادجو

ظاهر حدیث فولادوند در جشن حافظ

ظاهر حدیث فولادوند در جشن حافظ

لیلا برخورداری در جشن حافظ ۹۵

لیلا برخورداری در جشن حافظ 95

عکس آرام جعفری در جشن حافظ

عکس آرام جعفری در جشن حافظ

لباس متفاوت نفیسه روشن در جشن حافظ ۹۵

لباس متفاوت نفیسه روشن در جشن حافظ 95

مدل لباس پریناز ایزدیار در جشن حافظ

مدل لباس پریناز ایزدیار در جشن حافظ

مدل لباس لیلا اوتادی در جشن حافظ

مدل لباس لیلا اوتادی در جشن حافظ

مدل لباس سمیرا حسن پور در جشن حافظ

مدل لباس سمیرا حسن پور در جشن حافظ

مدل لباس نیوشا ضیغمی و مهتاب کرامتی در جشن حافظ

مدل لباس نیوشا ضیغمی و مهتاب کرامتی در جشن حافظ

مدل لباس ستاره اسکندری در جشن حافظ

مدل لباس ستاره اسکندری در جشن حافظ

مدل لباس ماه چهره خلیلی در جشن حافظ

مدل لباس ماه چهره خلیلی در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظپریناز ایزدیار بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظپوریا پورسرخ بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظالیکا عبدالرزاقی بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظمیلاد کی مرام بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظنیوشا ضیغمی و مهتاب کرامتی بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظمریم معصومی بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظنیوشا ضیغمی بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظشبنم فرشادجو بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظشیلا خداداد بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظدانیال حکیمی بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظآزاده صمدی بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظترلان پروانه بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظمتین ستوده بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظپرستو صالحی بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظلیلا اوتادی بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظماه چهره خلیلی بر روی فرش قرمز جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظالهام حمیدی در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظپولاد کیمیایی در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظلیلا بلوکات در جشن حافظعکس های بازیگران روی فرش قرمز جشن تلویزیونی حافظ
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۹
iman irani