پرمخاطب

پرمخاطب ترین رسانه ها (اخبار،عکس ها،داستان هاو طنزها و...)

پرمخاطب ترین رسانه ها (اخبار،عکس ها،داستان هاو طنزها و...)

در کانال پر مخاطب عضو شوید:
http://telegram.me/pormokhatab

شهرزاد رفعتی ثروتمندترین زن ایرانی در اینترنت

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۸ ب.ظ

شهرزاد رفعتی ثروتمندترین زن ایرانی که ثروتش را از اینترنت به دست آورده است. او ساکن ونکوور کاناداست و ۳۴ سال دارد. شهرزاد رفعتی مدیر عامل کمپانی BroadboandTV است، او در رتبه ۳۷ از ۱۰۰ خلاق برتر سال ۲۰۱۱ مجله فست کمپانی قرار گرفت.

شهرزاد رفعتی , ثروتمندترین زن ایرانی

این زن پولدار ایرانی در سال ۲۰۰۰ از ایران به کانادا مهاجرت کرد و در آنجا در دانشگاه بریتیش کلمبیا مشغول به تحصیل در رشته علوم رایانه شد و پس از آن در سال ۲۰۰۵ شرکت BroadboandTV را تأسیس کرد. او موفق شد در مدت کوتاه ۳ سال با ارائه دهندگان محتویات چندرسانه‌ای شریک شود و به تغییر مفهوم ارتباط میان سارقان اینترنتی محتواهای اینترنتی و ارائه دهندگان این محصولات دست یابد.

قدم بعدی این شرکت ارائه نرم افزارهای جانبی تلفن‌های همراه هوشمند در زمینه محتوای ویدئویی است.

شهرزاد رفعتی , ثروتمندترین زن ایرانی

در الگوریتم ارائه شده توسط شهرزاد رفعتی نه تنها وب سایت‌های بزرگی چون یوتیوب بلکه کل وب برای یافتن ویدئوهای بدون حق کپی رایت جستجو می‌شود و پس از یافتن این ویدئوها شرکت BroadbandTV یک آگهی به آن‌ها اضافه کرده و درامد حاصل از این تبلیغ را با تولید کنندگان این آثار تقسیم می‌کند.

شهرزاد رفعتی , ثروتمندترین زن ایرانی

خانم رفعتی از سوی رسانه‌های جمعی کانادا به عنوان یکی از ۵ مدیر برگزیده در زمینه مدیران شرکت‌های رسانه ای کانادا اعلام شده است. او به هر دو زبان فرانسوی و انگلیسی که زبان‌های رسمی کانادا هستند مسلط است. امروزه این زن خلاق و پولدار ایرانی برای سخنرانی در بسیاری از سمینارها و گرد هم‌آیی‌های تجاری در زمینه رسانه‌های پیشرفته دعوت می‌شود.

شهرزاد رفعتی , ثروتمندترین زن ایرانی

BroadbandTV یک شرکت رسانه ای فناوری است که با اپراتورهای شبکه و فعالان تبلیغات همکاری می‌کند و در عرصه بهینه‌سازی و توزیع محتواهای ویدیویی از راه اینترنت پروتکل (IP) و شبکه‌های بی‌سیم و موبایل فعالیت دارد.

 

منبع: momtaznews.com


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی