پرمخاطب

پرمخاطب ترین رسانه ها (اخبار،عکس ها،داستان هاو طنزها و...)

پرمخاطب ترین رسانه ها (اخبار،عکس ها،داستان هاو طنزها و...)

در کانال پر مخاطب عضو شوید:
http://telegram.me/pormokhatab

فاجعه گلکسی نوت ۷ می‌تواند به سامسونگ ۱۷ میلیارد دلار ضرر برساند. سامسونگ در ماه سپتامبر ۲.۵ میلیون گلکسی نوت ۷ را فراخوانی کرد. حال نیز با توقف فروش این مدل، سامسونگ فروش تقریبا ۱۹ میلیون گوشی را از دست داده و این به معنای ضرر ۱۷ میلیارد دلاری برای سامسونگ خواهد بود.


قبلا تصور میشد که فراخوانی و عدم فروش تنها ۵ میلیارد دلار ضرر برای سامسونگ داشته باشد. اما مسئله بزرگتر ضرری است که ممکن است به برند سامسونگ و فروش دیگر گوشی‌ها داشته باشد. این وضعیت ممکن است به نفع شرکت‌هایی همچون گوگل و اپل باشد که گوشی‌های آیفون و پیکسل را عرضه می‌کنند. استفان راب می‌گوید:

نوت ۷ برای همیشه از بین رفته است و حتی این احتمال وجود دارد که برند گلکسی نوت کلا ازبین رفته باشد. سامسونگ باید برای هر مشتری نامه عذرخواهی بنویسد و جبران خسارت کند. این برای سامسونگ هزینه خواهد داشت، اما گزینه دیگر تبدیل شدن به نوکیا یا بلک‌بری است.

سامسونگ همچنین با شکایات حقوقی روبروست و در حال حاضر دو کاربر از سامسونگ در ایالات متحده شکایت کرده‌اند. ساlسونگ پیش از فراخوانی اول، ۹۲ گزارش در مورد گرم‌شدن بیش از حد دریافت کرده بود. نوت ۷ همچنین ممکن است به بخش قطعات سامسونگ نیز صدمه بزند، چون قطعاتی همچون نمایشگر و چیپ حافظه از دیگر بخش‌های سامسونگ تامین می‌شود.


منبع: shahrekhabar.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۳
iman irani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی